Centrum pomocy i informacji o usługach zarządcy wynajmu

Dla nowych i obecnych klientów przygotowaliśmy pakiet często zadawanych pytań i odpowiedzi o świadczonych przez nas usługach zarządzania wynajmem. Znajdziesz tutaj informacje o naszej firmie, zarządzaniu wynajmem, windykacji należności, obsłudze podatkowej, fotografii wnętrz, wirtualnych wizytach 360, panelu właściciela, kanałach komunikacji z zarządcą. Dokonujemy starań, aby informacje zawarte w niniejszej publikacji były zawsze aktualne i nie zawierały różnic pomiędzy naszą ofertą.

Najczęściej zadawane pytania

Wyszukiwarka pytań i odpowiedzi

Wpisz co chciałbyś się dowiedzieć, a my spróbujemy Ci pomóc
  • Pytanie: W jakich miastach realizowane są usługi?

    : Obecnie jesteśmy aż w 14 miastach. W każdym z nich gwarantujemy właścicielom nieruchomości najwyższy standard obsługi mieszkań, domów i lokali. Zarządzanie wynajmem świadczymy na terenie miast Warszawa, Kraków, Łódź, Wrocław, Poznań, Gdańsk, Gdynia, Sopot, Szczecin, Opole, Oleśnica, Brzeg, Oława, Trzebnica . Pełna lista lokalizacji wraz z artykułami o specyfice wynajmu, a także ofertą dostępna jest pod adresem Lista obsługiwanych miast.

  • Pytanie: Jeżeli mam mieszkanie w innym mieście mogę je zgłosić?

    : Jeśli Twoja nieruchomość położna jest w innej lokalizacji niż wskazane w Lista obsługiwanych miast, możesz się z nami skontaktować. Właścicielom nieruchomości położonych w nieobsługiwanych przez nas regionach możemy zapewnić wsparcie prawne, bezpieczne dokumenty i umowy, windykację należności a także obsługę podatkową.

    Nie prowadzimy natomiast w innych lokalizacjach usługi zarządzania wynajmem, gwarancji płatności, wynajmu krótkoterminowego i fotografii wnętrz – ze względów technicznych i organizacyjnych. Nasi przedstawiciele handlowi, opiekunowie mieszkań, zaplecze techniczne i biura dostępne są tylko w obsługiwanych miastach.

  • Pytanie: W jakim terminie mogę spodziewać się odpowiedzi na pytanie?

    : Dział handlowy i BOK pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach od 10 do 18 w dni robocze. Dokonujemy starań, aby obsługa była na najwyższym poziomie. Z reguły czas odpowiedzi na pytania zadane drogą elektroniczną, nie przekracza 24 h.

  • Pytanie: Jakie są możliwości kontaktu z zarządcą wynajmu?

    : Przywiązujemy dużą wagę do profesjonalnej obsługi klienta. Udostępniamy szereg kanałów komunikacji. Doskonale zdajemy sobie sprawę, że czas dla naszych klientów jest bardzo cenny. Dostępne możliwości kontaktu zdalnego:

    • Infolinia - posiadamy własne centrum telefoniczne ze wsparciem dla nowych i obecnych właścicieli. Wszystkie numery telefonów dostępne są pod adresem Kontakt. Zawsze możesz zadzwonić, w sprawie dowolnego miasta do naszej centrali w Warszawie 22 122 02 96 i we Wrocławiu 71 727 62 30
    • Czat ONLINE na stronie - w prawym dolnym rogu, dostępny jest czat online. Możesz na żywo porozmawiać z naszym konsultantem, który postara się odpowiedzieć na wszystkie Twoje pytania. Jeśli konsultant jest aktualnie dostępny, wyświetli się komunikat Jesteśmy online w przeciwnym wypadku, możesz zostawić dane kontaktowe. Odezwiemy się najszybciej jak będzie to możliwe.
      Uwaga. Ze względów weryfikacyjnych nie udzielamy odpowiedzi dotyczących poufnych informacji o mieszkaniu i danych osobowych poprzez komunikator na stronie Internetowej. Właściwym kanałem informacji dla właścicieli korzystających z naszych usług jest e-mail podany podczas spisywania umowy o zarządzanie wynajmem, panel właściciela lub Infolinia po weryfikacji tożsamości.
    • Poczta e-mail - nasz autorski system obsługi wiadomości e-mail, gwarantuje ciągłość konwersacji i bezpieczeństwo wymiany wiadomości. Dostępne są dwa adresy.
      Wszystkie e-maile są automatycznie przenoszone do odpowiednich departamentów miast na podstawie analizy treści maila i wyszukiwania haseł kluczowych np. Warszawa, Wrocław, we Wrocławiu, w Krakowie.

  • Pytanie: Jak można się skontaktować w sprawie mojego mieszkania?

    : Jeśli jesteś naszym klientem - dysponujesz swoim unikalnym kontem. Za pośrednictwem swojej przeglądarki Internetowej masz dostęp do Panelu właściciela, gdzie prezentowane są wszystkie aktualne informacje o sytuacji w mieszkaniu. Między innymi czynności jakie zostały wykonane, spisane umowy i dokumenty, Twoje faktury za obsługę, płatności wychodzące i przychodzące.

    Jeśli nie znajdziesz w Panelu właściciela informacji, które Cię interesują możesz skontaktować się z nami pod adresem e-mail , lub za pośrednictwem Infolinii. Wszystkie dane kontaktowe dostępne są tutaj Kontakt z zarządcą

  • Pytanie: Przekazując mieszkanie do zarządzania, muszę wpłacać jakieś pieniądze?

    : Nie! Nigdy nie pobieramy żadnych pieniędzy od właścicieli mieszkań, domów i lokali. To my zarabiamy dla Ciebie. Nasze wynagrodzenie naliczane jest gdy mieszkanie zostanie wynajęte i fizycznie środki wpłyną od najemcy.

  • Pytanie: Muszę wpłacać depozyt na poczet opłat stałych i mediów w okresie przestoju?

    : Nie pobieramy żadnych depozytów ani innych form zabezpieczenia na okoliczność przestoju mieszkania. Jesteśmy pewni swojej skuteczności w wynajmie każdego mieszkania i nie obawiamy się generowania kosztów z tytułu przestoju. Ewentualne koszta, zakładamy za właściciela i opłacamy z własnych środków finansowych.

  • Pytanie: Mieszkanie jest do remontu. Czy mogę je przekazać?

    : Tak, oczywiście. Możemy w Twoim imieniu przystosować nieruchomość do wynajmu. Wykonujemy wszystkie prace budowlane w mieszkaniu w każdym stanie technicznym. Przygotowujemy czytelną wycenę proponowanych czynności do wykonania ze szczególnym uwzględnieniem przeznaczenia mieszkania pod wynajem. Mamy duże doświadczenie w minimalizowaniu kosztów i przygotowywaniu mieszkań pod wynajem. We Wrocławiu i Poznaniu posiadamy własną brygadę remontową. W pozostałych miastach współpracujemy z zaufanymi firmami. Cały proces remontu kontrolowany jest przez PROTECTRENT. Sprawozdania z poszczególnych etapów remontu dostępne są poprzez panel właściciela.

    Istnieją dwa warianty wyceny. Pierwszy, zakłada szczegółową wycenę, każdego elementu do wykonania. Stosowany jest przy mniejszych remontach i poprawkach estetycznych lub technicznych. Drugi wariant zakłada odbiór mieszkania pod klucz i wycena przygotowywana jest na podstawie metrażu mieszkania.

    Korzystając z naszych usług nie musisz martwić się o żadne problemy spowodowane remontem. Materiały, faktury, płatności, pozwolenia, sprzątanie końcowe – to wszystko jest po za Tobą.

  • Pytanie: W moim mieszkaniu wychodzi pleśń. Czy mogę je przekazać do obsługi?

    : W swojej działalności często spotykamy się z problemem pleśni w mieszkaniu. Powodów pojawienia się tego trudnego do pokonania przeciwnika jest wiele. Słaba wentylacja w mieszkaniu, duża wilgotność, długi okres nieogrzewania, nie wietrzenie lokalu przez lokatorów – to tylko kilka z nich. PROTECTRENT posiada własny sprzęt do usuwania pleśni, mamy własne metody pozbywania się tego przeciwnika. Po całym procesie usuwania pleśni zawsze sterylizujemy powietrze w mieszkaniu, dzięki czemu pozbywamy się wszystkich zapachów i zarodków pleśni.

    Jeśli w Twoim mieszkaniu występuje ten problem, możesz je przekazać do obsługi. Skutecznie pozbędziemy się problemu z pleśnią i rozpoczniemy wynajem Twojego mieszkania. Takie zadania to dla nas codzienność.

  • Pytanie: Dlaczego w adresie strony jest https:// i co to oznacza?

    : PROTECTRENT to nie tylko bezpieczeństwo wynajmu. To także ochrona danych osobowych. Połączenia z naszą witryną są szyfrowane, jak w przypadku banków. Korzystając z naszego Serwisu masz pewność, że jesteś bezpieczny.

  • Pytanie: Ile osób jednocześnie może być zalogowanych do Panelu właściciela?

    : Nasze serwery znajdują się na szybkich dyskach SSD w profesjonalnej serwerowni zlokalizowanej w Krakowie. Jednocześnie możemy przyjąć tysiące połączeń z naszym Serwisem informacji dla właścicieli mieszkań. Dostępność usług krztałtuje się na poziomie 99,5% w skali roku. Panel właściciela dostępny jest online 24/7.

  • Pytanie: Ile obsługujecie mieszkań w ramach zarządzania wynajmem?

    : Nasza firma działa na rynku zarządzania wynajmem nieprzerwanie od ponad 20 lat. Kreowaliśmy tą usługę w Polsce. Nie jesteśmy klasycznym pośrednikiem w obrocie nieruchomościami i nie przekształciliśmy się z tego typu działalności. Od samego początku obsługiwaliśmy zarządzanie wynajmem mieszkań budynków deweloperskich i lokali prywatnych.

    Aktualnie posiadamy w całej Polsce setki mieszkań pod wynajem. Szczegółowych danych dotyczących ilości lokali w obsłudze nie ogłaszamy publicznie. Możemy zdradzić jedynie, że przez nasz system zarządzania wynajmem miesięcznie przechodzi około 20 000 przelewów bankowych :)!

Zadzwoń do nas 22 122 02 96 (centrala) i dowiedz się więcej!

Czekamy na Twój telefon. Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 10-18.
Połączenie płatne według stawek Twojego operatora za telefony stacjonarne.

DANE KONTAKTOWE AGENCJI