Dla nowych i obecnych klientów przygotowaliśmy pakiet często zadawanych pytań i odpowiedzi o świadczonych przez nas usługach zarządzania wynajmem. Znajdziesz tutaj informacje o naszej firmie, zarządzaniu wynajmem, windykacji należności, obsłudze podatkowej, fotografii wnętrz, wirtualnych wizytach 360, panelu właściciela, kanałach komunikacji z zarządcą. Dokonujemy starań, aby informacje zawarte w niniejszej publikacji były zawsze aktualne i nie zawierały różnic pomiędzy naszą ofertą.
:
Obecnie jesteśmy aż w 14
miastach. W każdym z nich gwarantujemy właścicielom nieruchomości najwyższy standard obsługi mieszkań, domów i lokali. Zarządzanie wynajmem świadczymy na terenie miast Warszawa, Kraków, Łódź, Wrocław, Poznań, Gdańsk, Gdynia, Sopot, Szczecin, Opole, Oleśnica, Brzeg, Oława, Trzebnica
. Pełna lista lokalizacji wraz z artykułami o specyfice wynajmu, a także ofertą dostępna jest pod adresem Lista obsługiwanych miast.
Zarządzanie wynajmem
:
Jeśli Twoja nieruchomość położna jest w innej lokalizacji niż wskazane w Lista obsługiwanych miast, możesz się z nami skontaktować. Właścicielom nieruchomości położonych w nieobsługiwanych przez nas regionach możemy zapewnić wsparcie prawne, bezpieczne dokumenty i umowy, windykację należności a także obsługę podatkową.
Nie prowadzimy natomiast w innych lokalizacjach usługi zarządzania wynajmem, gwarancji płatności, wynajmu krótkoterminowego i fotografii wnętrz – ze względów technicznych i organizacyjnych. Nasi przedstawiciele handlowi, opiekunowie mieszkań, zaplecze techniczne i biura dostępne są tylko w obsługiwanych miastach.
Zarządzanie wynajmem
:
Dział handlowy i BOK pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach od 10 do 18 w dni robocze. Dokonujemy starań, aby obsługa była na najwyższym poziomie. Z reguły czas odpowiedzi na pytania zadane drogą elektroniczną, nie przekracza 24 h.
Możliwości kontaktu
: Przywiązujemy dużą wagę do profesjonalnej obsługi klienta. Udostępniamy szereg kanałów komunikacji. Doskonale zdajemy sobie sprawę, że czas dla naszych klientów jest bardzo cenny. Dostępne możliwości kontaktu zdalnego:
:
Jeśli jesteś naszym klientem - dysponujesz swoim unikalnym kontem. Za pośrednictwem swojej przeglądarki Internetowej masz dostęp do Panelu właściciela, gdzie prezentowane są wszystkie aktualne informacje o sytuacji w mieszkaniu. Między innymi czynności jakie zostały wykonane, spisane umowy i dokumenty, Twoje faktury za obsługę, płatności wychodzące i przychodzące.
Jeśli nie znajdziesz w Panelu właściciela informacji, które Cię interesują możesz skontaktować się z nami pod adresem e-mail , lub za pośrednictwem Infolinii. Wszystkie dane kontaktowe dostępne są tutaj Kontakt z zarządcą
Możliwości kontaktu, adresy e-mail, adres e-mail, adres korespondencyjny, numery telefonów, numer telefonu
:
Nie! Nigdy nie pobieramy żadnych pieniędzy od właścicieli mieszkań, domów i lokali. To my zarabiamy dla Ciebie. Nasze wynagrodzenie naliczane jest gdy mieszkanie zostanie wynajęte i fizycznie środki wpłyną od najemcy.
Zarządzanie wynajmem
:
Nie pobieramy żadnych depozytów ani innych form zabezpieczenia na okoliczność przestoju mieszkania. Jesteśmy pewni swojej skuteczności w wynajmie każdego mieszkania i nie obawiamy się generowania kosztów z tytułu przestoju. Ewentualne koszta, zakładamy za właściciela i opłacamy z własnych środków finansowych.
Zarządzanie wynajmem
:
Tak, oczywiście. Możemy w Twoim imieniu przystosować nieruchomość do wynajmu. Wykonujemy wszystkie prace budowlane w mieszkaniu w każdym stanie technicznym. Przygotowujemy czytelną wycenę proponowanych czynności do wykonania ze szczególnym uwzględnieniem przeznaczenia mieszkania pod wynajem. Mamy duże doświadczenie w minimalizowaniu kosztów i przygotowywaniu mieszkań pod wynajem. We Wrocławiu i Poznaniu posiadamy własną brygadę remontową. W pozostałych miastach współpracujemy z zaufanymi firmami. Cały proces remontu kontrolowany jest przez PROTECTRENT. Sprawozdania z poszczególnych etapów remontu dostępne są poprzez panel właściciela.
Istnieją dwa warianty wyceny. Pierwszy, zakłada szczegółową wycenę, każdego elementu do wykonania. Stosowany jest przy mniejszych remontach i poprawkach estetycznych lub technicznych. Drugi wariant zakłada odbiór mieszkania pod klucz i wycena przygotowywana jest na podstawie metrażu mieszkania.
Korzystając z naszych usług nie musisz martwić się o żadne problemy spowodowane remontem. Materiały, faktury, płatności, pozwolenia, sprzątanie końcowe – to wszystko jest po za Tobą.
Remonty mieszkań
:
W swojej działalności często spotykamy się z problemem pleśni w mieszkaniu. Powodów pojawienia się tego trudnego do pokonania przeciwnika jest wiele. Słaba wentylacja w mieszkaniu, duża wilgotność, długi okres nieogrzewania, nie wietrzenie lokalu przez lokatorów – to tylko kilka z nich. PROTECTRENT posiada własny sprzęt do usuwania pleśni, mamy własne metody pozbywania się tego przeciwnika. Po całym procesie usuwania pleśni zawsze sterylizujemy powietrze w mieszkaniu, dzięki czemu pozbywamy się wszystkich zapachów i zarodków pleśni.
Jeśli w Twoim mieszkaniu występuje ten problem, możesz je przekazać do obsługi. Skutecznie pozbędziemy się problemu z pleśnią i rozpoczniemy wynajem Twojego mieszkania. Takie zadania to dla nas codzienność.
Remonty mieszkań, co zrobić z pleśnią
:
PROTECTRENT to nie tylko bezpieczeństwo wynajmu. To także ochrona danych osobowych. Połączenia z naszą witryną są szyfrowane, jak w przypadku banków. Korzystając z naszego Serwisu masz pewność, że jesteś bezpieczny.
strona internetowa, serwis, ssl, bezpieczeństwo
:
Nasze serwery znajdują się na szybkich dyskach SSD w profesjonalnej serwerowni zlokalizowanej w Krakowie. Jednocześnie możemy przyjąć tysiące połączeń z naszym Serwisem informacji dla właścicieli mieszkań. Dostępność usług krztałtuje się na poziomie 99,5% w skali roku.
Panel właściciela dostępny jest online 24/7.
strona internetowa, serwis, ssl, bezpieczeństwo, serwer, panel właściciela
:
Nasza firma działa na rynku zarządzania wynajmem nieprzerwanie od ponad 20 lat. Kreowaliśmy tą usługę w Polsce. Nie jesteśmy klasycznym pośrednikiem w obrocie nieruchomościami i nie przekształciliśmy się z tego typu działalności. Od samego początku obsługiwaliśmy zarządzanie wynajmem mieszkań budynków deweloperskich i lokali prywatnych.
Aktualnie posiadamy w całej Polsce setki mieszkań pod wynajem. Szczegółowych danych dotyczących ilości lokali w obsłudze nie ogłaszamy publicznie. Możemy zdradzić jedynie, że przez nasz system zarządzania wynajmem miesięcznie przechodzi około 20 000 przelewów bankowych :)!
ile mieszkań obsługujecie
Czekamy na Twój telefon. Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 10-18.
Połączenie płatne według stawek Twojego operatora za telefony stacjonarne.