Centrum pomocy i informacji o usługach zarządcy wynajmu

Dla nowych i obecnych klientów przygotowaliśmy pakiet często zadawanych pytań i odpowiedzi o świadczonych przez nas usługach zarządzania wynajmem. Znajdziesz tutaj informacje o naszej firmie, zarządzaniu wynajmem, windykacji należności, obsłudze podatkowej, fotografii wnętrz, wirtualnych wizytach 360, panelu właściciela, kanałach komunikacji z zarządcą. Dokonujemy starań, aby informacje zawarte w niniejszej publikacji były zawsze aktualne i nie zawierały różnic pomiędzy naszą ofertą.

Najczęściej zadawane pytania

Wyszukiwarka pytań i odpowiedzi

Wpisz co chciałbyś się dowiedzieć, a my spróbujemy Ci pomóc
  • Pytanie: W jakich miastach realizowane są usługi?

    : Obecnie jesteśmy aż w 24 miastach. W każdym z nich gwarantujemy właścicielom nieruchomości najwyższy standard obsługi mieszkań, domów i lokali. Zarządzanie wynajmem świadczymy na terenie miast Warszawa, Kraków, Łódź, Wrocław, Poznań, Gdańsk, Gdynia, Sopot, Szczecin, Bydgoszcz, Katowice, Częstochowa, Sosnowiec, Toruń, Kielce, Gorzów Wielkopolski, Zielona Góra, Opole, Chorzów, Legnica, Oleśnica, Brzeg, Oława, Trzebnica . Pełna lista lokalizacji wraz z artykułami o specyfice wynajmu, a także ofertą dostępna jest pod adresem Lista obsługiwanych miast.

  • Pytanie: Jeżeli mam mieszkanie w innym mieście mogę je zgłosić?

    : Jeśli Twoja nieruchomość położna jest w innej lokalizacji niż wskazane w Lista obsługiwanych miast, możesz się z nami skontaktować. Właścicielom nieruchomości położonych w nieobsługiwanych przez nas regionach możemy zapewnić wsparcie prawne, bezpieczne dokumenty i umowy, windykację należności a także obsługę podatkową.

    Nie prowadzimy natomiast w innych lokalizacjach usługi zarządzania wynajmem, gwarancji płatności, wynajmu krótkoterminowego i fotografii wnętrz – ze względów technicznych i organizacyjnych. Nasi przedstawiciele handlowi, opiekunowie mieszkań, zaplecze techniczne i biura dostępne są tylko w obsługiwanych miastach.

  • Pytanie: W jakim terminie mogę spodziewać się odpowiedzi na pytanie?

    : Dział handlowy i BOK pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach od 10 do 18 w dni robocze. Dokonujemy starań, aby obsługa była na najwyższym poziomie. Z reguły czas odpowiedzi na pytania zadane drogą elektroniczną, nie przekracza 24 h.

  • Pytanie: Jakie są możliwości kontaktu z zarządcą wynajmu?

    : Przywiązujemy dużą wagę do profesjonalnej obsługi klienta. Udostępniamy szereg kanałów komunikacji. Doskonale zdajemy sobie sprawę, że czas dla naszych klientów jest bardzo cenny. Dostępne możliwości kontaktu zdalnego:

    • Infolinia - posiadamy własne centrum telefoniczne ze wsparciem dla nowych i obecnych właścicieli. Wszystkie numery telefonów dostępne są pod adresem Kontakt. Zawsze możesz zadzwonić, w sprawie dowolnego miasta do naszej centrali w Warszawie 22 122 02 96 i we Wrocławiu 71 727 62 30
    • Czat ONLINE na stronie - w prawym dolnym rogu, dostępny jest czat online. Możesz na żywo porozmawiać z naszym konsultantem, który postara się odpowiedzieć na wszystkie Twoje pytania. Jeśli konsultant jest aktualnie dostępny, wyświetli się komunikat Jesteśmy online w przeciwnym wypadku, możesz zostawić dane kontaktowe. Odezwiemy się najszybciej jak będzie to możliwe.
      Uwaga. Ze względów weryfikacyjnych nie udzielamy odpowiedzi dotyczących poufnych informacji o mieszkaniu i danych osobowych poprzez komunikator na stronie Internetowej. Właściwym kanałem informacji dla właścicieli korzystających z naszych usług jest e-mail podany podczas spisywania umowy o zarządzanie wynajmem, panel właściciela lub Infolinia po weryfikacji tożsamości.
    • Poczta e-mail - nasz autorski system obsługi wiadomości e-mail, gwarantuje ciągłość konwersacji i bezpieczeństwo wymiany wiadomości. Dostępne są dwa adresy.
      Wszystkie e-maile są automatycznie przenoszone do odpowiednich departamentów miast na podstawie analizy treści maila i wyszukiwania haseł kluczowych np. Warszawa, Wrocław, we Wrocławiu, w Krakowie.

  • Pytanie: Jak można się skontaktować w sprawie mojego mieszkania?

    : Jeśli jesteś naszym klientem - dysponujesz swoim unikalnym kontem. Za pośrednictwem swojej przeglądarki Internetowej masz dostęp do Panelu właściciela, gdzie prezentowane są wszystkie aktualne informacje o sytuacji w mieszkaniu. Między innymi czynności jakie zostały wykonane, spisane umowy i dokumenty, Twoje faktury za obsługę, płatności wychodzące i przychodzące.

    Jeśli nie znajdziesz w Panelu właściciela informacji, które Cię interesują możesz skontaktować się z nami pod adresem e-mail , lub za pośrednictwem Infolinii. Wszystkie dane kontaktowe dostępne są tutaj Kontakt z zarządcą

  • Pytanie: Przekazując mieszkanie do zarządzania, muszę wpłacać jakieś pieniądze?

    : Nie! Nigdy nie pobieramy żadnych pieniędzy od właścicieli mieszkań, domów i lokali. To my zarabiamy dla Ciebie. Nasze wynagrodzenie naliczane jest gdy mieszkanie zostanie wynajęte i fizycznie środki wpłyną od najemcy.

  • Pytanie: Muszę wpłacać depozyt na poczet opłat stałych i mediów w okresie przestoju?

    : Nie pobieramy żadnych depozytów ani innych form zabezpieczenia na okoliczność przestoju mieszkania. Jesteśmy pewni swojej skuteczności w wynajmie każdego mieszkania i nie obawiamy się generowania kosztów z tytułu przestoju. Ewentualne koszta, zakładamy za właściciela i opłacamy z własnych środków finansowych.

  • Pytanie: Mieszkanie jest do remontu. Czy mogę je przekazać?

    : Tak, oczywiście. Możemy w Twoim imieniu przystosować nieruchomość do wynajmu. Wykonujemy wszystkie prace budowlane w mieszkaniu w każdym stanie technicznym. Przygotowujemy czytelną wycenę proponowanych czynności do wykonania ze szczególnym uwzględnieniem przeznaczenia mieszkania pod wynajem. Mamy duże doświadczenie w minimalizowaniu kosztów i przygotowywaniu mieszkań pod wynajem. We Wrocławiu i Poznaniu posiadamy własną brygadę remontową. W pozostałych miastach współpracujemy z zaufanymi firmami. Cały proces remontu kontrolowany jest przez PROTECTRENT. Sprawozdania z poszczególnych etapów remontu dostępne są poprzez panel właściciela.

    Istnieją dwa warianty wyceny. Pierwszy, zakłada szczegółową wycenę, każdego elementu do wykonania. Stosowany jest przy mniejszych remontach i poprawkach estetycznych lub technicznych. Drugi wariant zakłada odbiór mieszkania pod klucz i wycena przygotowywana jest na podstawie metrażu mieszkania.

    Korzystając z naszych usług nie musisz martwić się o żadne problemy spowodowane remontem. Materiały, faktury, płatności, pozwolenia, sprzątanie końcowe – to wszystko jest po za Tobą.

  • Pytanie: W moim mieszkaniu wychodzi pleśń. Czy mogę je przekazać do obsługi?

    : W swojej działalności często spotykamy się z problemem pleśni w mieszkaniu. Powodów pojawienia się tego trudnego do pokonania przeciwnika jest wiele. Słaba wentylacja w mieszkaniu, duża wilgotność, długi okres nieogrzewania, nie wietrzenie lokalu przez lokatorów – to tylko kilka z nich. PROTECTRENT posiada własny sprzęt do usuwania pleśni, mamy własne metody pozbywania się tego przeciwnika. Po całym procesie usuwania pleśni zawsze sterylizujemy powietrze w mieszkaniu, dzięki czemu pozbywamy się wszystkich zapachów i zarodków pleśni.

    Jeśli w Twoim mieszkaniu występuje ten problem, możesz je przekazać do obsługi. Skutecznie pozbędziemy się problemu z pleśnią i rozpoczniemy wynajem Twojego mieszkania. Takie zadania to dla nas codzienność.

  • Pytanie: Dlaczego w adresie strony jest https:// i co to oznacza?

    : PROTECTRENT to nie tylko bezpieczeństwo wynajmu. To także ochrona danych osobowych. Połączenia z naszą witryną są szyfrowane, jak w przypadku banków. Korzystając z naszego Serwisu masz pewność, że jesteś bezpieczny.

  • Pytanie: Ile osób jednocześnie może być zalogowanych do Panelu właściciela?

    : Nasze serwery znajdują się na szybkich dyskach SSD w profesjonalnej serwerowni zlokalizowanej w Krakowie. Jednocześnie możemy przyjąć tysiące połączeń z naszym Serwisem informacji dla właścicieli mieszkań. Dostępność usług krztałtuje się na poziomie 99,5% w skali roku. Panel właściciela dostępny jest online 24/7.

  • Pytanie: Ile obsługujecie mieszkań w ramach zarządzania wynajmem?

    : Nasza firma działa na rynku zarządzania wynajmem nieprzerwanie od ponad 20 lat. Kreowaliśmy tą usługę w Polsce. Nie jesteśmy klasycznym pośrednikiem w obrocie nieruchomościami i nie przekształciliśmy się z tego typu działalności. Od samego początku obsługiwaliśmy zarządzanie wynajmem mieszkań budynków deweloperskich i lokali prywatnych.

    Aktualnie posiadamy w całej Polsce setki mieszkań pod wynajem. Szczegółowych danych dotyczących ilości lokali w obsłudze nie ogłaszamy publicznie. Możemy zdradzić jedynie, że przez nasz system zarządzania wynajmem miesięcznie przechodzi około 20 000 przelewów bankowych :)!

Zadzwoń do nas 22 122 02 96 (centrala) i dowiedz się więcej!

Czekamy na Twój telefon. Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 10-18.
Połączenie płatne według stawek Twojego operatora za telefony stacjonarne.

DANE KONTAKTOWE AGENCJI