Napisz co o nas myślisz. Słuchamy naszych klientów i reagujemy bieżąco na Wasze potrzeby.
Jeśli jesteś zadowolony z obsługi lub masz uwagi i pomysł co możemy zmienić, aby zwiększyć jakość świadczonych usług obsługi wynajmu - napisz o tym!
oszuści i złodzieje. U mnie przez 7mies nie płacili czynszu do spółdzielni co poszlo juz do sądu. Ukryli ten fakt do tej pory nie moge doprosić sie kluczy i rozliczenia . Nie polecam omijac
Nie polecam i odradzam! Firma oraz jej przedstawiciele sa nierzetelni i niewiarygodni. Mieszkanie ktore przekazalam do wynajmu zostalo zdewastowane, klucze do mieszkania, piwnicy oraz domofonu nie zostaly mi zwrocone, przedstawiciele nie odbierali telefonu, nie odpowiadali na korespondencje mailowa oraz listowna, utrudniajac odbior lokalu.
Witam, Dostałam samochód zastępczy. Jak każdy z nas albo większość, pierwsze co włożyła telefon do schowka pod radiem.... Z założenia że to schowek... Normalny schowek... Okazało się że jest tam w głębi dziura której nie widać ani po włożeniu ręki również nie jesteś w stanie jej wyczuć. Telefon wpadł.... Jak do studni bez dna... Po moim telefonie na infolinię, najpierw zostałam przelaczona do floty a później.... Później Pan z floty mnie wysmial.... Dość zabawne... Po moim pytaniu co mam teraz zrobić? Usłyszałam odpowiedź - trzeba jechać do mechanika, stwierdziłam ok, to całkiem logiczne... Natomiast po moim pytaniu co z kosztami? Usłyszałam odpowiedź ; nie pokryjemy absolutnie tych kosztów?! Zapytałam więc dlaczego nikt nie poinformował mnie że jest tam dziura? Pan nie udzielił informacji... Zapytałam więc w takim razie mam zostawić tam ten tel? Pan odpowiedział... Jak Pani chce? To Pani decyzja.... Co mam w takiej sytuacji zrobić? Nie wiem - czy to Wszytsko? Do widzenia.... Jestem bardzo rozczarowana, ponieważ uważam że takie i formacje powinny być podane iż jest tam diura?! Albo jaka kolwiek chęć pomocy powinna być ze strony firmy Panek... Po zdarzeniu jakie miało miejsce i musiałam dostać samochód zastępczy, kolejny problem z autem zastępczym jest dramatem.... Mam dosc... Bardzo ale to bardzo mi przykro
Umowa podpisana w sierpniu z firmą do tej pory kontakt bardzo słaby, dodzwonić się do przedstawicielki w Gdańsku to jakiś koszmar. Dziś dowiedziałam się,że owa przedstawicielka już nie pracuje w tej firmie i nikt nas nie poinformował o zmianach ponadto okazuje się,że mieszkanie jest wynajęte od końca pażdziernika ( jest listopad) i my jako właściciele nic o tym nie wiemy. Ani złotówka nie wypłynęła na konto.
Dodzwonić się do firmy graniczy z cudem. Mieszkanie wynajęte ale nie dostalem żadnych wpłat od stycznia. Miały być do końca tygodnia i nie ma. Rozmowa dwa tygodnie temu. Chyba czas z nich zrezygnować.
Czekamy na Twój telefon. Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 10-18.
Połączenie płatne według stawek Twojego operatora za telefony stacjonarne.