Słuchamy naszych klientów. Napisz co o nas myślisz.

Opinie o firmie

Napisz co o nas myślisz. Słuchamy naszych klientów i reagujemy bieżąco na Wasze potrzeby.

Jeśli jesteś zadowolony z obsługi lub masz uwagi i pomysł co możemy zmienić, aby zwiększyć jakość świadczonych usług obsługi wynajmu - napisz o tym!

Twoja opinia o firmie

Znaki: 2000 znaków dozwolone. 1/2000 Znaków
Imię i nazwisko lub Twoja nazwa.
Gdzie obsługujemy Twoje nieruchomości?
Adres e-mail nie będzie prezentowany.
Wpisz nazwisko przedstawiciela handlowego lub opiekuna mieszkania (dobrowolne)
Wpisz datę spisania umowy o zarządzanie wynajmem lub inną usługę (dobrowolne)

Ostatnie opinie klientów łącznie 25

Kto może niech ucieka, ja mam już sprawę w sądzie o zwrot pieniędzy, firma robi co chce kontaktu brak, nie wykonuje zapisów w umowie, zadłuża mieszkanie, tragedia...

Nie polecam firmy Fiesta- omijajcie szerokim łukiem,nierzetelna,niekompetentna,dbająca o własny tyłek.Oszuści,złodzieje .

oszuści i złodzieje. U mnie przez 7mies nie płacili czynszu do spółdzielni co poszlo juz do sądu. Ukryli ten fakt do tej pory nie moge doprosić sie kluczy i rozliczenia . Nie polecam omijac

Nie polecam i odradzam! Firma oraz jej przedstawiciele sa nierzetelni i niewiarygodni. Mieszkanie ktore przekazalam do wynajmu zostalo zdewastowane, klucze do mieszkania, piwnicy oraz domofonu nie zostaly mi zwrocone, przedstawiciele nie odbierali telefonu, nie odpowiadali na korespondencje mailowa oraz listowna, utrudniajac odbior lokalu.

Witam, Dostałam samochód zastępczy. Jak każdy z nas albo większość, pierwsze co włożyła telefon do schowka pod radiem.... Z założenia że to schowek... Normalny schowek... Okazało się że jest tam w głębi dziura której nie widać ani po włożeniu ręki również nie jesteś w stanie jej wyczuć. Telefon wpadł.... Jak do studni bez dna... Po moim telefonie na infolinię, najpierw zostałam przelaczona do floty a później.... Później Pan z floty mnie wysmial.... Dość zabawne... Po moim pytaniu co mam teraz zrobić? Usłyszałam odpowiedź - trzeba jechać do mechanika, stwierdziłam ok, to całkiem logiczne... Natomiast po moim pytaniu co z kosztami? Usłyszałam odpowiedź ; nie pokryjemy absolutnie tych kosztów?! Zapytałam więc dlaczego nikt nie poinformował mnie że jest tam dziura? Pan nie udzielił informacji... Zapytałam więc w takim razie mam zostawić tam ten tel? Pan odpowiedział... Jak Pani chce? To Pani decyzja.... Co mam w takiej sytuacji zrobić? Nie wiem - czy to Wszytsko? Do widzenia.... Jestem bardzo rozczarowana, ponieważ uważam że takie i formacje powinny być podane iż jest tam diura?! Albo jaka kolwiek chęć pomocy powinna być ze strony firmy Panek... Po zdarzeniu jakie miało miejsce i musiałam dostać samochód zastępczy, kolejny problem z autem zastępczym jest dramatem.... Mam dosc... Bardzo ale to bardzo mi przykro

Zadzwoń do nas 22 122 02 96 (centrala) i dowiedz się więcej!

Czekamy na Twój telefon. Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 10-18.
Połączenie płatne według stawek Twojego operatora za telefony stacjonarne.

DANE KONTAKTOWE AGENCJI