Słuchamy naszych klientów. Napisz co o nas myślisz.

Opinie o firmie

Napisz co o nas myślisz. Słuchamy naszych klientów i reagujemy bieżąco na Wasze potrzeby.

Jeśli jesteś zadowolony z obsługi lub masz uwagi i pomysł co możemy zmienić, aby zwiększyć jakość świadczonych usług obsługi wynajmu - napisz o tym!

Twoja opinia o firmie

Znaki: 2000 znaków dozwolone. 1/2000 Znaków
Imię i nazwisko lub Twoja nazwa.
Gdzie obsługujemy Twoje nieruchomości?
Adres e-mail nie będzie prezentowany.
Wpisz nazwisko przedstawiciela handlowego lub opiekuna mieszkania (dobrowolne)
Wpisz datę spisania umowy o zarządzanie wynajmem lub inną usługę (dobrowolne)

Ostatnie opinie klientów łącznie 19

Piszę tę opinię, mając nadzieję, że ustrzeże to potencjalnych zleceniodawców przed wyborem niniejszej firmy. Jakość obsługi na najniższym możliwym poziomie - linia centrali zawsze zajęta, czas oczekiwania rzadko schodzi poniżej kilkunastu minut. Pani na infolinii niekompetentna, nie zna warunków prowizji i zapisów do umowy, odwołuje się do konieczności weryfikacji informacji, mówi, ze oddzwoni o danej porze, po czym nie robi tego przez dwa dni. Odpowiedzi nie otrzymujemy do momentu interwencji. Dodatkowego numeru (np. do konsultanta odpowiedzialnego za wynajem/obsługę danego lokalu) nie ma. Wiadomości wysyłane na skrzynkę e-mail wiszą bez odpowiedzi dwa tygodnie mimo dwukrotnej prośby o informację zwrotną. Odnośnie umowy - pośrednik wynajął mieszkanie poniżej założonej ceny minimalnej bez konsultacji z właścicielem, o czym dowiaduję się przypadkiem - po otrzymaniu rozliczenia za pierwszy miesiąc i po wglądzie do umowy. Pani na infolinii wyjaśniła, że część kwoty wpłaca najemca osobnym przelewem i cytując: "zostali państwo oszukani tylko na 10 zł" - nie rozumiejąc, że sęk tkwi w podejmowaniu decyzji na własną rękę i obawie przed kolejnymi podobnymi sytuacjami. Panel Właściciela jest nim tylko z nazwy, obecnie to projekt dostępny dla klientów w wersji beta, nieaktualizowany na bieżąco, pełen błędów i braków. Ostatnia kwestia (po miesiącu współpracy) - firma spóźnia się zarówno z wykonywaniem przelewów za media, jak i z rozliczeniem i przekazaniem kwoty za najem do właściciela.

Kumpelska atmosfera, świetnie wykwalifikowani pracownicy. ;) Rozmawiałbym z Wami tygodniami o inwestycjach w nieruchomości! Gratuluję zapału do działania na tym trudnym rynku, mówicie o tym wszystkim z tak wielką pasją, że jestem pod wrażeniem! Kupuję kolejne mieszkanie i działamy. Mam nadzieję, że w Warszawie ta sama atmosfera co w Łodzi.

Niestety nie mam dobrej opinii o Panstwa uslugach,mieszkanie wynajete w ostatnim tygodniu stycznia,mamy 21 marca-do dzis nie wplynela na moje konto nawet zlotowka,za to faktury sa wystawione,owszem,ale bez danych sprzedawcy czyli niewazne,plus dlugi czas oczekiwania na odpowiedz na maila.Mieszkam zagranica i korzystajac z uslug chcialam zaoszczedzic sobie zmartwien,a kontaktowac musze sie niestety co kilka tygodni;(( P.S własnie otrzymalam maila z rozliczeniem-blędnym o kwote 307 zl.Bardzo prosze sie bardziej postarac bo zarowno pozytywne jak i negatywne opinie szybko się rozchodzą.

Ja jestem bardzo zadowolona. Obsługują moje mieszkanie w Gdyni. Wynajęte w ciągu tygodnia. Wszystko zgodnie z obietnicami. Dobre wzory dokumentów (mój prawnik był pod wrażeniem umowy z lokatorami). Pracownicy firmy z ogromną wiedzą i dużym zaangażowaniem podchodzą do tematu. Umowę spisałam z przedstawicielem w Warszawie na obsługę mieszkania w Gdyni co dodatkowo dla mnie jest bardzo wygodne! :) Dodatkowo dopilnowali najemców, aby odmalowali mieszkanie. Pozdrawiam serdecznie i życzę dalszych sukcesów!

Nie płacą rachunków w terminie. Dużo przez to problemów.

Zadzwoń do nas 22 122 02 96 (centrala) i dowiedz się więcej!

Czekamy na Twój telefon. Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 10-18.
Połączenie płatne według stawek Twojego operatora za telefony stacjonarne.

DANE KONTAKTOWE AGENCJI