Słuchamy naszych klientów. Napisz co o nas myślisz.

Opinie o firmie

Napisz co o nas myślisz. Słuchamy naszych klientów i reagujemy bieżąco na Wasze potrzeby.

Jeśli jesteś zadowolony z obsługi lub masz uwagi i pomysł co możemy zmienić, aby zwiększyć jakość świadczonych usług obsługi wynajmu - napisz o tym!

Twoja opinia o firmie

Znaki: 2000 znaków dozwolone. 1/2000 Znaków
Imię i nazwisko lub Twoja nazwa.
Gdzie obsługujemy Twoje nieruchomości?
Adres e-mail nie będzie prezentowany.
Wpisz nazwisko przedstawiciela handlowego lub opiekuna mieszkania (dobrowolne)
Wpisz datę spisania umowy o zarządzanie wynajmem lub inną usługę (dobrowolne)

Ostatnie opinie klientów łącznie 21

Witam, Dostałam samochód zastępczy. Jak każdy z nas albo większość, pierwsze co włożyła telefon do schowka pod radiem.... Z założenia że to schowek... Normalny schowek... Okazało się że jest tam w głębi dziura której nie widać ani po włożeniu ręki również nie jesteś w stanie jej wyczuć. Telefon wpadł.... Jak do studni bez dna... Po moim telefonie na infolinię, najpierw zostałam przelaczona do floty a później.... Później Pan z floty mnie wysmial.... Dość zabawne... Po moim pytaniu co mam teraz zrobić? Usłyszałam odpowiedź - trzeba jechać do mechanika, stwierdziłam ok, to całkiem logiczne... Natomiast po moim pytaniu co z kosztami? Usłyszałam odpowiedź ; nie pokryjemy absolutnie tych kosztów?! Zapytałam więc dlaczego nikt nie poinformował mnie że jest tam dziura? Pan nie udzielił informacji... Zapytałam więc w takim razie mam zostawić tam ten tel? Pan odpowiedział... Jak Pani chce? To Pani decyzja.... Co mam w takiej sytuacji zrobić? Nie wiem - czy to Wszytsko? Do widzenia.... Jestem bardzo rozczarowana, ponieważ uważam że takie i formacje powinny być podane iż jest tam diura?! Albo jaka kolwiek chęć pomocy powinna być ze strony firmy Panek... Po zdarzeniu jakie miało miejsce i musiałam dostać samochód zastępczy, kolejny problem z autem zastępczym jest dramatem.... Mam dosc... Bardzo ale to bardzo mi przykro

Umowa podpisana w sierpniu z firmą do tej pory kontakt bardzo słaby, dodzwonić się do przedstawicielki w Gdańsku to jakiś koszmar. Dziś dowiedziałam się,że owa przedstawicielka już nie pracuje w tej firmie i nikt nas nie poinformował o zmianach ponadto okazuje się,że mieszkanie jest wynajęte od końca pażdziernika ( jest listopad) i my jako właściciele nic o tym nie wiemy. Ani złotówka nie wypłynęła na konto.

Dodzwonić się do firmy graniczy z cudem. Mieszkanie wynajęte ale nie dostalem żadnych wpłat od stycznia. Miały być do końca tygodnia i nie ma. Rozmowa dwa tygodnie temu. Chyba czas z nich zrezygnować.

Kilka opinii o tej firmie zniechęciło mnie na dzień dobry od skorzystania z ich usług

Mieszkanie wynajęte szybko za cenę którą wspólnie ustaliliśmy. Jak na razie brak problemów. :) Osoba która przejęła mieszkanie dodatkowo zrobiła gruntowne sprzątanie. Zdjęcia które wykonała wydrukowałem i wiszą u mnie w biurze, są kapitalne. :) Pozdrawiam!

Zadzwoń do nas 22 122 02 96 (centrala) i dowiedz się więcej!

Czekamy na Twój telefon. Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 10-18.
Połączenie płatne według stawek Twojego operatora za telefony stacjonarne.

DANE KONTAKTOWE AGENCJI