Słuchamy naszych klientów. Napisz co o nas myślisz.

Opinie o firmie

Napisz co o nas myślisz. Słuchamy naszych klientów i reagujemy bieżąco na Wasze potrzeby.

Jeśli jesteś zadowolony z obsługi lub masz uwagi i pomysł co możemy zmienić, aby zwiększyć jakość świadczonych usług obsługi wynajmu - napisz o tym!

Twoja opinia o firmie

Znaki: 2000 znaków dozwolone. 1/2000 Znaków
Imię i nazwisko lub Twoja nazwa.
Gdzie obsługujemy Twoje nieruchomości?
Adres e-mail nie będzie prezentowany.
Wpisz nazwisko przedstawiciela handlowego lub opiekuna mieszkania (dobrowolne)
Wpisz datę spisania umowy o zarządzanie wynajmem lub inną usługę (dobrowolne)

Ostatnie opinie klientów łącznie 23

Ludzie uwazajcie na ta firme !!!! Powierzylam im mieszkanie na pol roku i to bylo pol roku jak z koszmaru .lokator nie placi ,to sama musialam zepsuc sobie urlop,(bo firma nie wyslala zadnego pracownika,) i do niego pojechac po pieniadze .umowilam sie z wlascicielem protectrent ,ze jak bede w mieszkaniu to do niego zadzwonie konkrtenie o godz 20.niestety wlasciciel nawet nie łaska byl odebrac telefonu natomiast bardzo chetnie wzial ode mnie prowizje od tych pieniedzy. Lokator moj wyprowadzil sie po pol roku ,poniewaz nikt z firmy nie pofatygowal sie pojechac do niego z nowa umowa ! SKANDAL!na pytanie do wlasciciela,czy to prawda ?dopadlo go Nagle Zacmienie umyslu !nie wiedzial co mi odpowiedziec! po wyprowadzce lokatora i rezygnacji zuslugi tej pozal sie Boze firmy ,odzyskalam mieszkanie w stanie do remontu po polrocznym zamieszkaniu m.in.2 psow na ktore katogorycznie zastrzeglam ze sie nie zgadzam .ale firma nie zrobila absolutnie nic ,zeby lokator przestrzegal warunkow umowy . Lokator moj nie wplacil ostatniego czynszu ,potraktowal kaucje jako ostatni czynsz ,a protect rent oczywiscie zero reakcji w temacie.przez co dzis odswiezenie mieszkania musze robic na wlasny koszt! Dzwoniac do nich uzbrojcie sie w cierpliwosc ,poniewaz nikt nie odbiera telefonow,ajak juz odbierze to nic nie wie. MASAKRA TA FIRMA ZERO PROFESJONALIZMU !!!

Zdecydowanie odradzam. Firma nierzetelna, bierze pieniądze za nic. Mieszkanie, które bez problemu wynajmowałem w ciągu zaledwie kilku dni zostało wynajęte przez tę firmę dopiero po blisko 2 miesiącach, za kwotę niższą niż ustaliliśmy bez żadnej konsultacji ze mną. Dodzwonić się do biura praktycznie nie można, choć wiszę na słuchawce ponad godzinę drugi dzień z rzędu (na maile w ogóle nie odpowiadają). Do panelu właściciela otrzymałem dostęp dopiero po dwóch miesiącach (po wielu mailach i telefonach) i jest on kompletnie bezużyteczny i nieatkualizowany. Co najważniejsze po 3 miesiącach nadal nie otrzymałem ani złotówki od tej firmy, bo jak się okazuje lokator nie płaci i nikt tego nie monitoruje. Obiecano mi interwencję w tej sprawie i wiadomość zwrotną, ale oczywiście tak się nie stało.

Beznadziejna firma.lokator mi nie placi to sam musialem do niego pojechac do mieszkania chociaz mam 200 km, bo pracownik firmy nie byl łaskaw.zupelnie nie wiedza co sie dzieje w mieszkaniu .zakoncze z nimi umowe jak najszybciej bo brac czyste pieniadze to ja tez potrafie bez nich

Mieszkanie wynajęte szybko za cenę którą wspólnie ustaliliśmy. Jak na razie brak problemów. :) Osoba która przejęła mieszkanie dodatkowo zrobiła gruntowne sprzątanie. Zdjęcia które wykonała wydrukowałem i wiszą u mnie w biurze, są kapitalne. :) Pozdrawiam!

Piszę tę opinię, mając nadzieję, że ustrzeże to potencjalnych zleceniodawców przed wyborem niniejszej firmy. Jakość obsługi na najniższym możliwym poziomie - linia centrali zawsze zajęta, czas oczekiwania rzadko schodzi poniżej kilkunastu minut. Pani na infolinii niekompetentna, nie zna warunków prowizji i zapisów do umowy, odwołuje się do konieczności weryfikacji informacji, mówi, ze oddzwoni o danej porze, po czym nie robi tego przez dwa dni. Odpowiedzi nie otrzymujemy do momentu interwencji. Dodatkowego numeru (np. do konsultanta odpowiedzialnego za wynajem/obsługę danego lokalu) nie ma. Wiadomości wysyłane na skrzynkę e-mail wiszą bez odpowiedzi dwa tygodnie mimo dwukrotnej prośby o informację zwrotną. Odnośnie umowy - pośrednik wynajął mieszkanie poniżej założonej ceny minimalnej bez konsultacji z właścicielem, o czym dowiaduję się przypadkiem - po otrzymaniu rozliczenia za pierwszy miesiąc i po wglądzie do umowy. Pani na infolinii wyjaśniła, że część kwoty wpłaca najemca osobnym przelewem i cytując: "zostali państwo oszukani tylko na 10 zł" - nie rozumiejąc, że sęk tkwi w podejmowaniu decyzji na własną rękę i obawie przed kolejnymi podobnymi sytuacjami. Panel Właściciela jest nim tylko z nazwy, obecnie to projekt dostępny dla klientów w wersji beta, nieaktualizowany na bieżąco, pełen błędów i braków. Ostatnia kwestia (po miesiącu współpracy) - firma spóźnia się zarówno z wykonywaniem przelewów za media, jak i z rozliczeniem i przekazaniem kwoty za najem do właściciela.

Zadzwoń do nas 22 122 02 96 (centrala) i dowiedz się więcej!

Czekamy na Twój telefon. Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 10-18.
Połączenie płatne według stawek Twojego operatora za telefony stacjonarne.

DANE KONTAKTOWE AGENCJI